Torsdag

Har haft en riktigt trevlig dag idag!
Efter matten kl 9 satt jag, Juno och Ewe och pluggade på lite allt möjligt, vilket betyder att jag inte behöver plugga någonting nu. Sen åt vi lunch på Jensens. Det va hur gott som hellst, älskar verkligen deras sås man får om man köper lunchbiff! Sen gick vi på stan en stund, köpte mascara och fondation :)
Sen hade vi datakunskap, visade upp den sista uppgiffen på g-nivå för läraren. Så nu behöver jag inte ha någon mer datakunskap, yeey :D
Till sist hade vi NK, allmänt soft lektion. Alla redovisade varsin liten smågrej som vi har jobbat med de senaste lektion. Efter det skulle jag egentligen ha Tyska, men eftersom vi bara skulle kolla på film och jag har redan sett filmen så kände jag att jag lika gärna kunde åka hem, hehe :)

Nu ska jag till stallet med mamma och rida Angie i det fina vädret!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0