Söndag :)

Känner att jag inte har varit så aktiv här på sistonde, har helt enkelt inte orkat haha!

Min helg har varit najs. Igår sov jag halva dagen, sen åkte jag till stallet och skrittade ut i det fina vädret. På kvällen va jag hos Juno på "tjejfest". Det var jag, Ewe, Frida, Nathalie, Sofia och Juno (såklart) Hade hur trevligt som hellst. Kvällen slutade med att jag och Frida satt på Mcd och filosofera haha ♥

Idag har jag fått en ny mobil, yeeey äntligen! Är sjukt trött på pappas xperia x10.. Har lovat mig själv att aldrig någonsin köpa en touchmobil, herregud va jobbiga. Det blev iaf en helt vanlig sony ericsson med hyfsad stor skärm och sköna knappar! :)

Har oxå ridit dressyrlektion för Åsa idag! Det gick jätte bra, fick träna på öppna och även lite sluta. Angie känns hur fin som helst just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0