Krampen 2011

Älskar min skola! ♥
Bästa stämningen, människorna, hejarramsorna och t-shirtar!

Men jag vill oxå passa på att dela ut två priser till grisarna..

1. Dagens sämsta ramsor (vad faan är karro???) Eeh jo vi är karro, det är en gymnasieskola har ni inte mer hjärnceller än så för att förstå det?

2. Dagens konstigaste skyltar. Grisarna bar runt på en skylt där det stog Karro är ett tjejnamn! Som om det skulle vara förnedrande på något vis? Fattar inte riktigt poängen.. Nääe, kom med något bättre nästa år!

Nej nu ska jag inte vara allför taskig mot grisbergska, de vann ju trotsallt.. På pappret! Men jag tycker alla ska ta sig en titt på denna video och bedömma själva!
Frågar ni mig är det självklart FUSK

http://na.se/nyheter/orebro/1.1234910-na-tv-fusk-och-fajt-i-krampen


Hades ♥

Förövrigt har jag haft en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0