Tävling idag.

Var och tävlade i Lockenkil idag! Vädret var uselt, det blåste och regnade nästan hela dan.. Innan 1m klassen var jag med om världens dåligaste framhoppnng, otrevliga människor som skrek mig rätt upp i ansiktet.. :(

Men till resultatet nudå: Trots den jobbiga framhoppningen innan 1m lyckades jag ladda om innan jag startade och lyckedas få till en ganska bra runda. Angie lyssnade fint och det hela flöt på lixom. Dubbel 0ade och kom 5a :) Jätte nöjd!

I laget (1.05m) så blev Angie lite stark på en linje mellan 2-3 så jag hann inte riktigt på tillbaka henne så mkt som jag hade viljat, det resulterade att 3an kom lite snabbt på så vi fick en rivning där! Annars känndes rundan kanon!
Laget kom 2a på 8 fel och det andra laget från ÖRT kom 1a på 4 fel! Kul kul :D

Är väligt nöjd över mina insatser idag, måste oxå tillägga att jag har världens bästa häst! ♥♥


Jag och Tina!


Båda lagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0