Gårkvällen!

Första inlägget i år!

Gårkvällen spenderades med min kära vän Jasmine... Vi va först på förfest i Lillån, sen tog vi bussen till stan vid kvart över 11. Måste tillägga att bussresan var bland det roligaste jag har varit med om, örebros mest taggade buss!
Väl på stan kollade vi först på fyrverkerier och sen strosade vi runt med snyggdavid1 och snyggdavid2 till typ kvart över 1 :) Sen kom pappa och hämta oss, när vi kom hem gick vi och la oss nästan på en gång. Jag kollade lite på en film medans Jasse slocknade efter 5 min -.- Men det var en mycket trevlig kväll! ♥

Det togs inga bilder under kvällen så jag bjuder på några vi tog innan vi drog ;)






Kommentarer
Postat av: jasseeeee <333

HAHAHAHAHA bussresan och tuggumiincidenten kommer jag fan aldrig glömma!! guud va kul/fail det var x)

Love u <3

2011-01-02 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0