Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Oj, på denna fråga skulle jag kunna skriva en hel bok.. men ska försöka hålla det kortfattat :)

Några av mina mål inom 2-3 år är att tävla 1.30 på Angie och gå ut gymnasiet med bra betyg! Sen har jag alltid drömt om att få jobba med hästar när jag blir stor. Hellst av allt skulle jag vilja driva ett försäljningsstall med tävlingshästar och köpa in hästar från tex Tyskland och England. Jag drömmer också om att åka till Afrika och jobba som volontär, kanske i en skola eller på ett sjukhus. Jag vill hjälpa människor som har det sämre!

Jag skulle vilja bli rik, eller rik och rik.. jag vill ha råd att resa mycket när jag blir stor och se nya platser, uppleva främmande kulturer men även träffa nya människor!
Min högsta önskan är ett min familj ska må bra och alla ska leva långa och lyckliga liv, sen drömmer jag ju också om att skaffa familj en vacker dag.. eller.. jag kanske inte vill ha några barn, men vi får se hehe :D

Puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0