2010

Har året varit bra?
Det har varit både bra och dåligt men största delen har varit toppen!

Höll du några utav dina nyårslöften?
göra 50 situps varje dag, tyvärr inte...

Tror du 2011 kommer bli lika bra?
Det hoppas jag på, om inte ännu bättre :)

Har du förlorat någon kompis detta året?
Förlorat och förlorat.. jag har tagit avstånd från "vänner" som fått mig att må dåligt.

Vad kommer du sakna från 2010?
Jag kommer sakna min älskade ponny ♥

Nämn en positiv sak från 2010?
Började på karro, nya kompisar och Angie :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och saigon..

Finns det någonting du ångrar med 2010?
nepp!

Lärde du dig något nytt under 2010?
Lär mig saker innan prov och sånt, annars brukar det inte gå så bra :(

Bästa köpet?
Angie! ♥

Blev du kär i år?
nej :(

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
25 juni & 19 juli ♥

Dog någon som stod dig nära?
min bästa vän

Vilka länder besökte du?
Norge, England, Polen och Turkiet :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
haha ja massa saker ;)

Vad var din största framgång 2010?
Det måste nog vara alla framgångar med Angie hemma :)

Största misstaget?
kan inte komma på ngt :)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite magkatarr hit och dit men har lyckats hålla mig borta från akuten i år (stolt)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och faktiskt

Vad önskar du att du gjort mer?
inget!

Vad önskar du att du gjort mindre?
inget!

Hur tillbringade du julen?
Hemma med min underbara familj ♥

Favoritprogram på tv?
Scrubs och How I Met Your Moter!

Bästa boken du läste i år?
Twilight

Största musikaliska upptäckten?
Daniel Adams-ray ♥

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Köpte Angie :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Har klätt mig i det jag tycker är snyggt och skönt :)

 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0