Whatever happened to the great escape? The finest enemy.

Har haft en ytters trevlig dag med härliga tjejer i skolan!
Dagen började med Svenska, hade redovisning. Efter det var det Tyska, lagom kul.. höll på att dö.
Sen en kort labb på naturkunskapen men efter det bar det av till stan med ewe, frida och juno för att käka lunch på la baguette, mkt gott! Sen gick vi till vågen och kolla lite kläder, Frida klippte sig oxå, mkt fint blev det! ♥

Red dressyr på Angie idag, Linda hjälpte mig lite oxå. Det gick jätte bra, jobbade med att få ihop galoppen :)

Nu ska jag duscha och sen krypa ner i soffan och invänta Big Brother!

Pussar



En låt jag har haft i huvudet halva dagen, lite mysig tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0