I feel it in my feet on the streets

Har verkligen inget intressant att skriva om idag.. Har varit funktionär på ponnyhoppningarna hela dagen och det var verkligen inte kul! Mest på grud av regnet, uuh :( När det slutade regna blev det lite bättre :) Med då frös jag så in i helvete och hade ont i benen för jag hade stått ute i flera timmar :(
Hahaha gud va jag klagar, man måste ju faktiskt ställa upp för världens bästa klubb och nu får jag ju följa med till globen :d

Och i morron äre min och Angies tur o tävla! Det ska bli så sjuukt kul (Y)








Kommentarer
Postat av: sandra

SV: okej, jag ska försöka sprida det :)

SV: har du inte fått bilderna nu heller?? för Lollo skickade dem igår kväll/imorse tror jag... men om du inte fått dem än så säg till, för då har hon nog missat kanske...

2010-09-20 @ 21:29:45
URL: http://xessan.blogg.se/
Postat av: Sofia iaa Boström

SV: Jaha så det är du som har den hästen, vad kul :)

Hoppas att det gick bra på hopptävlingen i söndags.

MVH Sofia

2010-09-22 @ 23:11:59
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0