våldtäkter

Det är ungefär ett år sedan våldtäktsvågen började i Örebro och satte skräck i sammhället. Senast igår blev tre kvinnor överfallna varav en av dem var 64 år! Halv sju igår morse blev en kvinna våldtagen och kvart över 7/halv 8 brukar jag åka till skolan. Jag måste erkänna att jag var lite rädd och det är ju för fan helt sjukt man ska gå runt och vara rädd över att bli överfallen när man går till bussen!

Jag blir så jävla förbannad när jag tänker på detta sammtidigt som jag tycker så otroligt synd om dessa kvinnor som har blivit överfallna av den/dessa psykopater. Enligt mig borde det vara hårdare straff för våldtäkter, antingen livstid eller dödstraff. Hellst av allt skulle jag vilja skära av kuken på dessa män, för det är dem fan värda efter att ha förstört en annan människas liv!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: sandra

tycker som du!! förutom dödsstraff då, men egentligen det också, för de har förstört SÅ MÅNGA liv! vilket de inte ens fattar!

2010-10-12 @ 22:02:01
URL: http://xessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0