bara för att jag tycker sånt här är kul :)

AVSLUTA MENINGEN
Jag lyssnar på: gubben i lådan
Jag pratar: ganska snabbt och ganska mycket
Jag kan: det mesta
Jag tycker om: väldigt mycket
Jag älskar: min familj och mina vänner
Jag avskyr när folk: drygar
Min närmsta vän är: Clara Brusebäck
Min första vän hette: Elin och Kerstin Lindsmyr
Kärlek är: Bäst och Sämst
När jag borstar tänderna: har jag tråkigt
När jag lagar mat: brukar jag lyssna på musik och sjunga jätte högt
Det sexigaste yrket är: strippa
Det är charmigt när: när man får något av nån
Jag är rädd för: inget
Den värsta känslan är: att svika sig själv
Den bästa känslan är: när man älskar sig själv
Jag är bäst på: att vara sofia bergman
Jag är sämst på: inte mycket
Om jag va ett djur skulle jag vara: en häst!
Om jag va en insekt skulle jag vara: liten och ascool
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en spik, vad annars?
Jag kommer alltid att vara: mig själv
Det finaste som finns är: kärlek
I sommar: SKA jag åka till kroatien!
Sist jag grät var: I måndags
Jag kan: ganska mycket
Jag kan inte: stå på händer
När jag vill tänka: åker jag till stallet
När jag bakar så bakar jag: kladdkakan♥
Min mobiltelefon är:  väldigt mordern
När jag vaknar på morgonen: är jag trött
Innan jag går och lägger mig: är jag trött
Just nu tänker jag på att: gubben i lådan är den bästa låt som finns
Bebisar är: små och söta
Idag har jag: sovit, ätit, varit i skolan och ridit
Ikväll ska jag: lyssna på musik och borsta tänderna
I morgon kommer jag: åka till skolan och få helg!
Jag vill verkligen: bli miljonär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0