My visit to Norway

Nu ska jag berätta lite om vad jag gjorde i Norge! Ska inte skriva en lång text för det blir bara tråkigt att läsa :)


Tisdag:
När jag kom fram (efter 4 timmars tågresa) gick vi och käkade kyckling, sen bowlade vi :)



Sen gick vi och åt på Peppes Pizza, där Fanny jobbar och sen blev det bio!
Såg en norsk film som hette Trolljägaren. Den va ganska bra faktiskt :)

Onsdag:
Gick upp runt 10, vi käkade frukost och tog det lungt. Sen gick vi upp på
stan och kollade i affärer. Köpte en tygpåse från weekday och en svart
blus från Urban.

Sen var det dags för reptilpark med några att Fannys kompisar! :)








HAHAHAH söt va?




Ser ni?? Jag håller i en orm!





Sen gick vi och käkade lunch på ett ställe som hette DUF!

På kvällen gick på vi en restaurang som hette Yayas. Det var inrett
som att man satt på en strand i Tahiland eller nått annat varmt land.
För mysigt!


maten!








posarN

Torsdag:
Vi gick upp halv 10, käka lite frukost och gick ut och gick en sväng i det
fina vädret ♥





Sen åkte jag hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0