Stressigt..

Inte så mkt bloggande idag!
Vaknade runt 9 i morse i tron om att vi börjar halv 11, sen får jag sms av ewe där det stog att vi börjar tio! Då blev det lite stressigt eftersom jag va tvungen att ta en tidigare buss.. men jag hann iaf :)
När jag kom hem från skolan åkte jag direkt till stallet för att sadelprovaren skulle kolla på Angie. Det gick bra, hon tog bort inläggen i padden och sa att Angie hade musklat sig fint :) Sen tog hon sadlarna för att hon skulle fixa till en sak på dem.. men det gör inget eftersom att hon vilar :)
Nu ska jag kolla vidare på efterlyst! puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: jasseeeee <333

haha snygg bild x)

2010-11-17 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0