Jag fattar allt och ingenting

Nu har jag precis tagit en lång varm dusch, behövligt!
Allmänt soft skoldag idag, hade svenska, tyska och NO. Sen skulle vi simma med klassen på gvik, vi skulle först simma så långt vi kunde i 20 min (sjukt jobbigt) sen fick vi bada i äventyrsbadet i 45 min, haha alla blev som små barn :)
Sen fick jag stå och vänta på bussen jätte länge eftersom den var 10 minuter sen.. bussarna är alltid sena nuförtiden, STOR DISS! Frös så jävla mkt när jag kom hem så jag kröp ner under filten framför tvn och tyckte synd mig själv!
Sen åkte jag och pappa ut till stallet i det extremt kalla vädret. Fyfan säger jag bara.. det gick sjukt dåligt att rida. Varken jag eller Angie hade nån superdag idag ;)
Nu ska jag iaf kolla på Paradise Hotel ♥
PUSS


Kommentarer
Postat av: Clara Brusebäck

du är ju daniel adams-ray tönt....

kommentera mitt senaste inlägg :D<33

2010-11-23 @ 21:42:14
URL: http://brusebackclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0