heejj

sorry för dålig uppdatering...
går ju i skolan nu så hinner inte blogga lika mkt, men jag ska bättra mig :)

Skolan är faktiskt riktigt rolig! Klassen verkar jätte bra än så länge och schemat är oxå ganska hyffsat. haha började halv 11 idag och slutade 2 (Y) Efter skolan idag gick jag upp på stan med oscar och efter ett tag träffade jag max och emil och följde med dem till akademibokhandeln.. sen mötte jag filip för han och jag skulle till banken och fixa lite saker :)

nu sitter jag och nördar love the way you lie♥ och snart ska jag kolla på teve!
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

har en tävling på gång i bloggen, kika gärna in & delta! :) ha det bra!

www.emmamariastenius.blogg.se



Kram

2010-08-28 @ 17:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0