Äntligen fredag ;)

God Morgon

Klockan är snart 11 och jag vakna nyss. Haha det är de enda som är bra med att vara sjuk, att man får sova ut riktigt länge :)
Jag räkna ut att jag sov 13 timmar igår natt!!
Snart kommer morfar och håller mig lite sällskap, det är ju så långtråkigt att va sjuk.
Vi ska åka till mcd sen och köpa mat, mums :)
Kl 3 ska han skjutsa mig till mammas jobb, där ska hon ta halsprov på mig..

KRAM ♥

Jag har bildbrist, måste ta lite bilder när jag blir frisk :)

Bild från i sommras, för mysigt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint

2010-04-23 @ 12:46:41
Postat av: Sandra:D

aaw!:D Classe&kossan är den ända som posar in i kameran :D♥

2010-04-24 @ 10:48:50
URL: http://sandramalmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0